Sider

torsdag 28. april 2011

TILBAKE ETTER EN LAAANG PÅSKEFERIE

Hei!
Endelig tilbake i normal gjenge etter en lang påskeferie. Har ikke syklet noe på nesten 14 dager så det gjorde godt å endelig få trille noen mil igjen.
Har løpt en del i ferien med det resultat at jeg har pådratt meg en lett betennelse i kneet, men det går bedre nå og jeg regner med å være 100% innen kort tid.
Blir ikke mere løping nå på en lang stund bortsett fra noen småstikkere i marka til sommeren.

Kjørte litt bakketrening i dag etter et program som jeg fant på aktivtrening.com
http://aktivtrening.com/trening/sykling/program-for-bakketrening-pa-sykkel

Sjekk ut siden, står mye bra der om kosthold og trening.

Ellers håper jeg på å få syklet tur/retur Narvik i helga bare været holder seg sånn noenlunde bra.

Ps! Ser at dere har trent bra i det siste, KJEMPEBRA! Keep up the good work!

Mvh fra Sør-Troms

1 kommentar:

  1. Skal på bakketrening i morgen eller lørdag. Grøtfjordeidet :) det må bli saker.

    SvarSlett